کاردستی های بامزه

کوک کوک کوکی؟

1395/5/2 12:37
125 بازدید
اشتراک گذاری

کوکی اومد کوکش کردم کوکی را دوست دارم شیر ابی ای که دوسش دارم کوکی بسیار جذاب است از بازی های گوشی هم بهتر است هر میاد میگه کوک کوک کوکی و وقتی بر می گرده باز هم میگه کوک کوک کوکی با ارزشه نمی اسباب بازی من وقتی کوکش می کنم میره سریع برمی  گرده  کوچک قبلن کرمی شبیه کوکی داشتم که اسمشو گذاشته بودم کرومول چون بازی  عجبی می کرد کوکی از اون کرمه بیشتر دوستش دارم

نظر درباره کوکی:5 نظر

کوکش که می کنم سریع می رهولی نمی  دونم چرا پیشم نمی گردده

اسباب بازیه خوبیه

چرا کوکی انقدر دور میزنه

کرومول رو چرا نگفتی چی داره چی نداره

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

 

بچه امیدوارم خوشتون اومده باشه بازم براتون در مورد اسباب بازی هام می ذارم امید سالم باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)